Arxius ECO

Hasta Mayo del 2011, el servidor que aloja los websites de Fundación Tierra estaba alquilado en la infraestructura de la empresa holandesa EvoSwitch. Esta empresa formaba parte de la iniciativa Green Fan para favorecer los negocios neutrales con el clima y nos permitía tener nuestro servidor en un sitio acorde con los intereses medioambientales.

La Fundació Terra creada el 1994 va néixer no pas per ser una entitat ambiental o ecologista més al país sinó per aportar un enfoc més holístic que contribuís a vertebrar  una societat més sostenible i respectuosa amb els sistemes naturals del planeta. Fou fundada per tres joves procedents del moviment ecologista de Catalunya persuadits que la problemàtica ambiental tenia la seva arrel en la percepció cultural de la natura i el nostre entorn en general.

La Fundació TERRA compromesa amb la millora del medi ambient va rehabilitar l'habitatge de la seva seu el 1998 emprant tecnologies d'avantguarda en eficiència energètica, energies renovables i productes ecològics perquè serveixi d'aparador i d'exemple. Sens dubte, es pot considerar la primera actuació d'aquesta mena realitzada l'Estat espanyol.