NO OIL, redueix la teva dosi de petroli

Aquest vehicle no contanima perquè va sense combustibles fòssils. Aquest és el missatge de la bicimatrícula NO OIL.
El NO OIL més viatger, el del Biciclown, acompanyat d'un panel solar per proporcionar-li l'energia més sostenible.
La Fundació Terra, compromesa des de fa 10 anys amb la defensa ambiental ha basat sempre la seva estratègia en fomentar actituds i comportaments que redueixin la nostra petjada ecològica sobre el planeta, com és ara practicar una vida més senzilla, fomentar les energies renovables i l'eficiència energètica i proposar la necessitat de consumir béns que estimulin l'economia solar.

Matricula't a NO OIL (campanya vigent)

NO OIL s'inspira en la idea gràfica del activista antiglobalització italià Vicenzo Onida i que ha estat emprada per diversos moviments pacifistes amb la idea de convertir les bicicletes en missatges mòbils contra la guerra del Iraq instigada per la cobdícia de consumir petroli sense mesura.

Matrícules reivindicatives
L'objectiu de NO OIL es escampar aquesta imitació de matrícula en les bicicletes que es fan servir com a mitjà de transport urbà. Per cada quilòmetre recorregut amb una bicicleta estalviem l'emissió d'uns 180 grams de CO2 d'un vehicle privat. NO OIL es un missatge per lluir des de la bicicleta perquè quan pedalem estem fent un veritable acte revolucionari a favor de la Pau. L'adhesiu NO OIL es pot enganxar sobre un CD vell perquè li faci de suport i penjar-se al portaequipatges de la bicicleta o sota el selló. N'hi ha prou en perforar el CD per les marques que porta el CD la imatge de NO OIL i amb unes brides o cordill penjar-lo.

Com aconseguir-la
Per aconseguir el teu adhesiu NO OIL pots enviar-nos segells per valor de 0,60 euros per col·laborar amb les despeses de gestió i enviament a la nostra adreça postal . Rebràs el teu NO OIL en uns dies perquè puguis matricular la teva bicicleta. Només necessites un CD vell com a suport.

Per a més informació sobre la campanya aquí.

Gràcies per col·laborar i bona ruta diària per la ciutat.

Les entitats participants
ADTS (Assoc. per a la difusió de les tecnologies sostenibles)
A GOLPE DE PEDAL Vigo
ALICANTE EN BICI