Què fem

La Fundació Terra vol contribuir en la lluita contra el canvi global que pateix la Terra en general i la crisi climàtica en particular, oferint la ciència a la ciutadania, empreses, administracions i governs com eina imprescindible per portar a terme actuacions necessàries. Fruit de la nova associació amb el nostre partner CREAF, compartim aquesta missió d'oferir oportunitats amb les quals fer de pont entre la societat, el món acadèmic i les administracions, i fomentar la sensibilització ambiental.

Objectius

> Fomentar la investigació en ecologia i conservació del medi natural a través de projectes científics d'excel·lència

> Promoure la sensibilització ambiental i la participació de la societat en l'activitat científica.

> Contribuir al desenvolupament de nous hàbits per a un estil de vida més sostenible.

Fem servir un gran ventall d'eines mitjançant les quals treballem per assolir els nostres objectius. Entre d'altres, aquestes inclouen oportunitats de col·laboració en:

> Projectes científics d'excel·lència acadèmica

> Projectes de ciencia ciutadana d'alt nivell científic (Science literacy)

> Projectes de divulgació i cultura ambiental (Ecological literacy)

Vies de col·laboració

Si voleu formar part de la nostre missió, la Fundació us ofereix diverses vies de col·laboració en les que trobareu un valor afegit únic i reconegut, basat en la ciència d'excel·lència:

Donatius i voluntariat

• Contribució per assegurar una ciència sostenible en el temps:
    • impuls del talent de joves científics
    • Valorització de recerca d’excel·lència i personal científic sènior

• Recolzament de projectes per la recerca del canvi global
    • Apadrinaments d'espècies per la conservació de la biodiversitat
    • Contribució a línies de recerca innovadores multidisciplinars

• Suport a campanyes específiques per fomentar la recerca científica

• Participació directa en projectes de ciència aplicada/ciutadana per experimentar la ciència en ecologia i sostenibilitat: activitats de voluntariat científic ciutadà

I si sou una entitat o empresa compromesa?

• Participació directa en projectes de ciència aplicada/ciutadana dirigits per científics reconeguts, per una capacitació en ecologia i sostenibilitat: activitats de RSC, com ara Teambuilding

• Cooperació mitjançant oportunitats úniques per establir aliances empresa-societat-ciència:
    • Inversió en solucions socials i promoció d’una economia d’impacte
    • Inversió en previsió amb una resposta econòmica estratègica basada en evidencia científica assessorament científic
    • Inversió en noves tecnologies i innovació científica
    • Inversió en capital natural per la promoció de solucions basades en la natura (nature based solutions)

Si vols saber més d’aquestes opcions, i t’agradaria parlar per participar, posat en contacte a info@terra.org