Voluntariat

Dos voluntaris col·laborant en una activitat de difusió de les energies renovables.
textoXfoto

L 'acció voluntària s'ha convertit avui en un instrument bàsic de l'actuació de la societat civil en l'àmbit social. A partir del que estableix la Ley 6/1996 de 15 de enero del Voluntariado, la Fundació Terra disposa d'un protocol per facilitar a professionals interessats en participar amb el seus coneixements en tasques de sensibilització i divulgació ambiental. La Fundació Terra no té un programa particular per si que disposa de possibilitats per facilitar la participació de professionals, especialment del medi ambient, per col·laborar amb els seus coneixements i experiència en trasques de sensibiltizació i divulgació ambiental.

Els programes que s'ofereixen es centren en:

• col·laboració en l'elaboració de continguts, traducció i/o correcció de documents per al portal terra.org;
• col·laboració en l'organizació d'activitats de sensibilizació (cuina solar, horts urbans, autonomia energètica, etc.).

Si estàs interessat/da a participar com a voluntari en algunes de les tasques que realitza Fundació Terra pots escriure'ns un e-mail a: oficina(@)terra.org