Simplicidad radical

Portada de l'edició 2005 de "Simplicidad Radical"
Jim Merkel en ple Tour No Oil de promoció del seu llibre per Espanya.
Simplicidad Radical és el primer llibre per acompanyar-nos si ens plantegem l'objectiu personal d'una vida més sostenible. Per això aporta un mètode senzill que ens converteix en comptables de les nostres pertanences i activitats i alhora valorar la petjada ecològica del nostre estil de vida. A més ens proposa ser més equitatius entre les persones i amb la resta dels éssers que ens acompanyen en el planeta.

Guía pràctica per a la ciutadania sostenible
No hi ha millor guia pràctica per aprendre i fer, per tant, per poder ser ciutadans més solidaris amb el planeta i la resta de la humanitat present i futura. En definitiva, ser més ecològics. Escrit per Jim Merkel l'obra aporta també la seva experiència humana aplicant el propi mètode i per això cada pàgina és sincera i gens dogmàtica. Som davant d'una obra inspirada i reveladora pel missatge positiu que aporta.

Dades bàsiques
Autor: Jim Merkel
Títol: Simplicidad Radical. Huellas pequeñas en una tierra finita
Títol original: Radical Simplicity