El Espíritu de la Tierra. Plantas y animales en la vida del pueblo kuna

Costums d'un dels darrers grups indígenes llatinoamericans que conserven una cultura pròpia no occidentalitzada i un territori políticament autònom a la República de Panamà

Una completa descripció de la riquesa natural del territori dels indis llatinoamericans kunas. Es detalla la flora i la fauna que habita en els boscos, les illes i els esculls coralins de l'arxipèlag de Sant Blas situat a l'oceà Atlàntic davant de la República de Panamà. Però, també és un llibre que revela alguns dels pensaments d'aquest poble indígena que lluita per sobreviure contra l'embat de la civilització occidental. Escrit des del cor dels kunas per a tothom que els vulgui conèixer. Aquest llibre va ser publicat per l'editorial Icaria amb el patrocini de la Fundació Terra que va facilitar que s'entreguessin 500 exemplars per a les escoles kunas. Conté abundants il·lustracions de la flora, la fauna i les tradicions d'aquest poble indígena.

Autors: Jorge Ventocilla, Heraclio Herrera y Valerio Núñez
Títol: El espíritu de la Tierra. Plantas y animales en la vida del pueblo kuna.
Idioma: castellano

Mida: 13 x 21,5 cm