Ecologia de cada dia

Manual de bones pràctiques ecològiques

Fórmules quotidianes per defensar la Terra sense necessitat d'actituds heroiques ni de grans sacrificis. Un autèntic manual para contribuir a fer més habitable el nostre planeta. Manual breu per contribuir a la millorar del nostre planeta a través de les nostres actituds quotidianes. El més conegut d'aquesta mena de llibres és el «50 coses que tu pots fer per salvar el planeta» elaborat per un colectiu americà. Ecologia de cada dia és el resultat d'un treball d'observació dels autors a fi d'identificar els comportaments quotidians negatius per al medi ambient de la societat catalana. Tots els consells i propostes estan adaptades a la nostra realitat social i econòmica. El manual aconsella hàbits per a ser més respectuosos amb el medi ambient i aporta arguments raonats. Els àmbits de la nostra vida que il·lustra fan referència a casa, al rebost, a l'escola, a la ciutat, al treball, al camp i a la platja. Així mateix detalla els comportament a favor del reciclatge i algunes actituds personals relacionades amb el medi ambient. Aquesta obra fou patrocinada per VALVI Supermercats.

Autors: Ralf Massanés i Jordi Miralles
Pròleg: MIKIMOTO
Títol: Ecologia de cada dia
Mida: 16x23 cm
Pàgines: 163
Editorial: Fundació Terra. Barcelona, 1994.
Versió patrocinada per Valvi Supermercats

>> descarregar en PDF