Ecovisions. Per estimar la Terra

Breviari de reflexions per propiciar l'interès pels temes ambientals. Un llibre de lectures curtes i fàcils de comprendre sobre els principals problemes i conceptes ecològics que representen un repte per al nostre futur.
Recull de reflexions del President de la Fundació Terra centrats en quatre eixos: l'observació de la natura urbana, iniciatives favorables al medi ambient, els problemes ecològics d'àmbit comarcal i els deu pecats ambientals de la nostra civilització. Aquest llibre, que fou preparat en forma de fascicles publicats en un diari local, té l'avantatge d'estar escrit en un llenguatge fresc i directe. Els textos són prou curts com perquè siguin de fàcil lectura i, tanmateix, són plens d'informació. Un llibre pensat per la tauleta de nit i per divulgar qüestions d'ecologia sense tòpics de mitjans dels anys noranta.

Dades bàsiques

Autor: Jordi Miralles
Pròleg: Fèlix Martí, Centre Unesco de Catalunya
Títol: Ecovisions. Per estimar la Terra