Una trucada a favor del medi ambient (2008)

El logo per participar i col·laborar amb Fundació Terra a través del programa de SDI MediaGroup.

>> Aquesta campanya ja està tancada

Si parles català has de saber que l’empresa SDI Media Group està treballant en la millora de la tecnologia de reconeixement de veu i està enregistrant milers de veus de parlants nadius per tot Europa. Aquesta campanya va acabar al setembre del 2008 i una de les llengües enregistrades era el català. Només calia trucar a un número gratuït, -trucant des de telèfon fixe o des de telèfon mòbil-, durant un màxim de 20 minuts i repetir les paraules que s’indicaven amb la teva pròpia veu. Participant en aquest programa s'ajudava a fer avançar la tecnologia de reconeixement de veu pel català i, a més, per cada trucada es podien donar entre 10 € i 20 € a Fundació Terra per a finançar els nostres projectes ambientals. Per a més informació sobre les accions que es duen a terme des de Fundació Terra pots visitar la secció d'activitats, la de publicacions i la de campanyes.

Fes-te sentir

L'empresa multinacional SDI aportava diners a Fundació Terra si els ajudaves a millorar la tecnologia de reconeixement de veu del català. Aquesta campanya es va acabar al setembre del 2008. Si complies els requisits, tenies l'oportunitat de trucar al telèfon gratuït una o dues vegades i et pagaven per cada trucada vàlida. Podies escollir rebre el pagament o bé donar els guanys a la Fundació Terra, que els destina a crear consciència ambiental i promoure un ús sostenible dels recursos del planeta.

De què tracta aquesta enquesta?

Els enregistraments contribuiran a desenvolupar i provar la tecnologia de reconeixement de veu per a Microsoft. Aquest és l'únic objectiu d'aquest projecte: s'empren les respostes a l'enquesta pel seu valor tècnic i no per recollir opinions. Atès que no es volen recollir veus cansades, fan tots els possibles perquè les trucades no sobrepassin els 20 minuts. El temps real final pot variar en funció de certs càlculs i la durada de les respostes. Des del 1936, s'ha fet un gran esforç per desenvolupar aquesta tecnologia de reconeixement de veu en el camp de l'anglès. No obstant això, el desenvolupament per a idiomes europeus no ha estat tan extens. Aquesta enquesta tindrà una gran importància en la resolució d'aquest desequilibri i permetrà als usuaris d'arreu d'experimentar noves maneres d'interactuar amb la tecnologia.

Per a més informació: www.festesentir.com/about