Balanç social 2007

Una visió detallada de les activitats fetes des de la Fundació Terra durant l'any 2007.

L'any 2007 ha estat marcat per dos projectes rellevants de promoció de l'economia solar. A casa nostra hem possibiiltat invertir amb energia verda contra el canvi climàtic: ones solars, el primer projecte de les quals fou la central fotovoltaica del mercat del Carmel de Barcelona. El segon fou una activitat de transferència tecnològica solar a l'illa de Zanzibar on es va dur a terme el projecte La Fàbrica del Sol, que va ser elegit pels clients de Caja Navarra per a ser finançat. Així mateix la segona edició del Festival Solar de Barcelona y la consolidació a Granada del Encuentro Solar marquen el perfil que ha caracteritzat l'esforç de la Fundació Terra.

Però, més enllà de donar continuitat al programa establert i als objectius fundacionals, la presentació de la memòria anual o Balanç Social constitueix un dels moments més transcendents perquè en un acte de transparència pública amb el qual la Fundació Terra vol renovar la confiança de tots els col·laboradors. Creiem que la lectura d'aquest document visualitza, com cap altra, l'esperit que mou les nostres il·lusions com a entitat social compromesa amb la sostenibilitat planetària.

La Fundació Terra disposa d'una estructura simple però eficaçment optimitzada pel que tot just precisa de recursos per a la seva gestió estructural. Aquesta es realitza essencialment amb el treball voluntari dels membres del patronat i la col·laboració parcial d'un assessor en gestió econòmica. Aquesta característica facilita que el 100 % dels fons rebuts es destinin als programes d'acció ambiental establerts en el pla anual d'actuació i que desenvolupa els objectius fundacionals.

>>Balanç Social 2007 (en castellà, 1,5 Mb) >> Descarregar document en format PDF

Les activitats descrites en el Balanç Social 2007 (en llengua castellana) són les següents:

Definición de objetivos
Miembros del Patronato
Gestión documental
Programa de prácticas en empresa para estudiantes
Mantenimiento de dominios y marcas
El Consejo de Honor

Educación ambiental
El sitio web terra.org
Perspectiva Ambiental
Otras publicaciones