Guerrilla Solar: el kit fotònic GS120

El Kit Fotònic GS120 només pot adquirir-se via telefònica i mitjançant transferència bancària.
El Kit Fotónico GS120 incorpora en el panel el microinversor per injectar electricitat verda a la xarxa.

El  Kit Fotònic GS120 fou una innovació promoguda per la Fundació Terra amb l'objectiu de posar al mercat el primer solardomèstic de producció d'energia verda per a l'autoconsum amb la visió que fos un aparell casolà de plug and play. S'en van fabricar 150 unitats que s'han venut per tot el país. Conscients que el  Kit Fotònic GS120 fou un producte innovador, als 150 primers ciutadans que l'adquiriren se'ls facilità l'accés a preu de cost de fàbrica. A més, a aquests primers 150 ciutadans allistats a la Guerrilla Solar adquirint aquest kit se'ls regalava un original  Buff®, marca líder i creadora del primer tubular tèxtil multifuncional sense costures i estampat com el logotip de la Guerrilla Solar (disseny exclusiu).

El Kit Fotònic GS120, està composat pel panell fotovoltaic HELIENE HEE120C, l'ondulador per a connexió a xarxa SINEO 0.125, sistemes de suport per a la seva col·locació i 3 metres de cable elèctric amb un endoll estàndard. El producte ve embalat en una caixa de cartró resistent que protegeix tot el conjunt. S'ofereix una garantia de 2 anys per defectes de fabricació. Les seves dimensions són 1.366 x 675 mm de superfície, 0,92 m2 d'àrea, 40 mm de gruix i 14 kg de pes.Per a més detalls sobre el producte pots llegir l'article Kit Fotónico GS120, enchúfate al sol con la Guerrilla Solar.

L'estoc de kits fotònics es va acabar l'estiu del 2014.

Producció elèctrica solar en temps real del Kit Fotònic GS120 instal·lat a la terrassa de l'oficina de Fundació Terra a Barcelona.