Concurs En la Penúltima Hora (2009)

Han estat guanyadors del concurso "En la penúltima hora":

• Adriana Ruíz Arteu, de la Universitat Autònoma de Barcelona - UAB, pel seu treball: En la penúltima hora
  • Álvaro Arribas García, del IES Catalifa, pel seu treball: El gran reto
  • Guillermo Boix y Clara, de la Universidad de Huesca, pel seu treball: La Hora 12

El concurs “En la penúltima Hora” pretén ser una plataforma que permeti als estudiants universitaris mostrar i compartir les seves idees i reflexions al voltant de la pel·lícula “La Hora 11”. Neix com una convocatòria única per escollir el millor treball sobre aquesta pel·lícula a l'àmbit universitari espanyol. S'han valorat els treballs rebuts en funció de la seva qualitat, originalitat i vinculació als continguts presentats a La Hora 11.

El jurat està compost pels organitzadors logístics de l'event, Fundación Terra i Centre de Cultura Contemporània de Barcelona – CCCB.

- Jordi Miralles, President de la Fundació Terra
- Marta Pahissa, Directora de la Fundació Terra
- Juan Insua, Cap del Departament d'Activitats Culturals del CCCB
- Anna Guarro, coordinadora d'activitats del Departament d'Activitats Culturals del CCCB