Comparació entre tecnologies de cocció per calor retingut

Estudi comparatiu entre tecnologies de cocció per calor retingut, realitzat per Helena Guillén i l'equip tècnic de Fundació Terra. L'experiència es va realitzar a Espai Solar Terra, de Cornellà de Llobregat (Barcelona, Espanya) amb la col·laboració de AlSol Tecnologies Solars, SL., des del 30 de juny fins al 2 de juliol de 2010. Es van comparar els comportaments de retenció de la calor amb 3 receptes distintes amb les següents tecnologies de cocció per calor retinguda: Hot Box, Hot Pan, Termo alSolBox i cistell amb flassades.

Un resum d'aquesta experiència es troba a http://terra.org/cocinando-con-calor-retenido_2430.html. Aquest estudi s'emmarca dins del programa de pràctiques d'estudiants de Ciències Ambientals entre Fundació Terra i diverses Universitats, destinat a la formació dels estudiants d'últims cursos d'aquesta llicenciatura.

Descarregar el document "Comparación entre tecnologías de cocción con calor retenido ", en castellà (Fundació Terra, 2010).