Publicacions

Editem publicacions per animar a fer petites coses pràctiques a favor del medi ambient. Els materials que publiquem pretenen formar activistes ambientals. El nostre catàleg de llibres i opuscles són fàcils de llegir i motiven a fer gestos concrets davant dels reptes ambientals de la nostra societat. També promovem la difussió de llibres de relleu internacional que fan contribucions d'avantguarda.
La col·lecció "Documents "Tercer Mil·leni" tracta temàtiques pioneres en l'àmbit ambiental que estimulin nous comportaments a públics multiplicadors. Alguns d'ells estan disponibles en format electrònic.

Perspectiva Ambiental fou un dossier periòdic d'educació ambiental en format d'unitats didàctiques que aportava dades i informacions per trencar tòpics sobre medi ambient, a l'hora que suggeria activitats didàctiques i va promoure campanyes de participació a favor del medi ambient. Fou la primera revista d'educació ambiental accessible a través d'internet en arxius PDF i actualment la col·lecció sencera continua accessible.