15 anys per la Terra. Fundació Terra 1994 - 2010

La publicació digital Fundació Terra 1994-2009, 15 anys per la Terra és una recopil·lació gràfica dels principals projectes que s'han desenvolupat des de Fundació Terra durant els últims quinze anys d'activitat de l'entitat. Recull les línees argumentals bàsiques de l'organització, el seu ideari i com han evolucionat els principals projectes al llarg d'aquests últims anys, des de la creació de la Fundació. Aquesta publicació, realitzada amb motiu del 15è aniversari de Fundació Terra, és de descàrrega gratuïta i cada capítol està vinculat a cadascuna de les principals actuacions de la Fundació al llarg dels últims anys. La publicació conté també 10 visions, 10 imatges, recollides durant aquests 15 anys d'un somni: viure en harmonia amb el planeta.

Descarregar (versió catalana) Fundació Terra 1994 - 2010, 15 anys per la Terra (pendent de traducció)

Descargar (versión castellana) Fundación Tierra 1994-2009, 15 años por la Tierra (Fundación Tierra, 2010)

Download (English version) Terra Foundation 1994-2009, 15 years for the Earth  (Fundación Tierra, 2010)