La visió de Hermann Scheer continua viva (2011)

Un any després de la mort sobtada del Dr. Hermann Scheer, Fundació Terra , Eurosolar Espanya i l'Editorial Icària , amb la col·laboració del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), organitzen un homenatge a la figura de d'aquest líder de les energies renovables i a la visió plasmada en la seva darrera obra publicada El Imperativo Energético.

Què fer perquè les renovables triomfin?
La visió de Hermann Scheer continua viva

• Presentació de la situació actual de les energies renovables, la seva potencialitat i els seus principals obstacles. L’actualitat de les idees de Hermann Scheer en la seva darrera obra El Imperativo energético

• Projecció de la conferència de Hermann Scheer a Barcelona (2009): un missatge revelador

• Debat obert amb els participants

Presenten i moderen:
Josep Puig, president d’Eurosolar a Espanya i Jordi Miralles, president de Fundació Terra.

21 de novembre de 2011
18:45 h. Auditori del Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB), Montalegre, 5 - 08001 Barcelona
Entrada gratuïta