Fotografies

Fotografies dels projectes, campanyes i altres activitats de Fundació Terra.

12 d'abril 2014. Reportatge gràfic de l'acte de celebració del 20è aniversari de la creació de la Fundació Terra en el qual els membres del seu patronat vàren plantar un salze i una olivera a l'aiguamoll de Molins de Rei, un dels espais naturals impulsats per aquesta entitat. L'acte va permetre escenificar la renovació del compromís de la direcció de l'entitat a favor de la Terra.

Imatges de l'aiguamoll de Molins de Rei (Barcelona), un espai natural promogut per la Fundació Terra l'any 1995. En la següent seqüència d'imatges n'hi ha de l'any 95 (durant les obres i de la visita d'obra que hi va fer el llavors Honorable Conseller de Medi Ambient Albert Vilalta i alcalde de Molins de Rei, Josep Janés) del 96 (quan es converteix en aiguamoll). També del 97 quan es va ampliar la instal·lació de bombeig solar, i posteriorment, quan es va fer l'ampliació fins a l'actualitat.

Jornada de voluntariat empresarial per al muntatge del mobiliari del projecte El Rebost Vital. Febrer del 2012.

Fotografies del Festival Solar 2007 cel·lebrat entre el 22 i el 24 de Setembre al Parc de la Ciutadella de Barcelona en el marc de les festes de La Mercè 2007.

Fotografies del recorregut de l'edició 2007 de la Marxa Z per la ciutat de Barcelona durant el 23 de setembre del 2007, cel·lebrada en el marc del Festival solar 2007 durant les festes de La Mercè de Barcelona.

Imatges dels tallers de vermicompostatge, la campanya de sensibilització per al foment del reciclatge de la matèria orgànica en l'àmbit domèstic que promou la Fundació Terra (Novembre, 2007).

Fotografies del projecte de transferència tecnològica de reflectors Scheffler a Zanzíbar (Tanzania). El taller s'executà a finals del 2007, i va ser organitzat per Fundació Terra, SolarAfrica.Network (Tanzania), Solare Brücke (Alemanya) i el Department of Commercial Crops Fruits & Forestry (Zanzibar Government), amb el patrocini de Fundación CAN (Caja Navarra).

Activitats de SolarExperience'08 al recinte de CosmoCaixa Madrid durant el cap de setmana del 24 i 25 de maig del 2008, realitzades a l'interior degut a condicions meteorològiques desfavorables.

Activitats coordinades i executades per Fundació Terra en el marc del festival "El Sol de totes les cultures" realitzat al Parc de la Ciutadella de Barcelona durant la cel·lebració de les festes de la Mercè, el 20 i 21 de Seiembre del 2008.

Vehicles participants a la Marxa elèctrica 2008 que va recórrer els carrers de la ciutat de Barcelona, en el marc del festival "El Sol de totes les cultures" realitzat al parc de la Ciutadella de Barcelona, el 21 de Setembre del 2008.

Pàgines