Sobre nosaltres

Millorem la cultura ambiental amb un canvi de perspectiva. La Fundació Terra actua conjuntament amb la ciència per mostrar l’evidencia d’aquest canvi global, i trobar solucions mitjançant col·laboracions en projectes científics amb el nostre partner CREAF (Centre d’excel·lència ‘Severo Ochoa’ de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals).

"Dades bàsiques" recull la informació sobre els objectius de la Fundació Terra i les coordenades tant per contactar-hi com per fer donacions.
L'activitat d'una fundació cultural privada queda reflectida en el document que resumeix la seva activitat a favor dels objectius socials per a la qual fou creada. El balanç social constitueix, doncs, un document essencial per conèixer de prop l'activitat de la Fundació Terra. Alhora vol ser un declaració de transparència i responsabilitat amb els cabals i donacions que rep.