Donacions

La Fundació Terra està inscrita amb el número 238 del Registro del Protectorado de Fundaciones del Ministerio de Cultura, Orden Ministerial del 29 de julio de 1994 (BOE 08/09/94).

Que tots els càrrecs del Patronat són gratuïts i que es rendeixen comptes anualment al Protectorat, d'acord amb el que estableix la normativa vigent.

Que a tots els efectes previstos per la legislació espanyola, i en concret la Ley 49/2002 de 23 de Diciembre, les donacions per part de persones físiques a la Fundació Terra es poden desgravar fiscalment (25% sobre l'Impost de la Renda de les Persones Físiques) de la base imposable si es disposa del corresponent certificat emès per l'entitat una vegada s'ha fet efectiva la donació amb caràcter irrevocable i per als fins generals de la Fundació.

Les empreses poden col·laborar amb les activitats generals de la Fundació Terra. Així mateix, reben un certificat per desgravar fiscalment a banda d'un certificat de reconeixement per la col·laboració (35% les empreses sobre l'Impost de Societats de la base de la deducció, amb el límit del 10% de la base imposable del període impositiu; les quantitats no deduïdes per insuficiència de quota líquida poden aplicar en les liquidacions dels períodes impositius que concloguin en els 10 anys immediats i successius).

No s'admeten donacions anònimes tot i que amb posterioritat a la identifcació, l'entitat pot respectar la voluntat de no constar llevat dels casos en que la llei obliga a la identificació.

Per fer una donación:

1. Pots fer la teva aportació en el compte de Fundación Tierra especificant: nom del donant + "donació" al nostre compte a la banca ètica:

IBAN: ES97 1491 0001 2421 1094 4028
    BIC/Código SWIFT: TRIOESMMXXX

2. Si ho prefereixes ho tens molt fàcil fent el teu donatiu a traves de Paypal:

3. Pots contactar per telèfon (936 011 636) i et farem saber com ho pots fer.
Si ja has fet la teva donació, demana'ns el certificat.

Col·labora

La Fundació Terra pretén facilitar que les persones i els agents econòmics i/o socials participin de forma pràctica en la millora de la cultura ambiental, perquè entenem que el problema ambiental no és només una qüestió d'interès sinó de cultura. El nostre objectiu és aportar continguts i eines per crear una nova ètica socioecològica que ens porti a ser part de les solucions en una societat que és del tot insostenible. Propugnem la frugalitat com a convicció per reduir la nostra petjada ecològica, així com l'eficiència energètica i les energies renovables en l'àmbit domèstic (especialment de les tecnologies solars) per facilitar el camí cap una societat ambientalment sostenible.

Promovem projectes per contribuir a fomentar aquests principis i per això impulsem projectes que afavoreixin bones pràctiques ambientals i que ajuden a reduir les emissions personals de diòxid de carboni. Difonem materials per a la formació ambiental i incentivem productes pensats per a la cooperació internacional que permetin minimitzar la crisis de la llenya o la manca d'il·luminació elèctrica entre altres.

Per tot aixo, i més projectes, el teu ajut pot ser valuós. Seràs benvingut/da si el vincules a nosaltres com Amic.

Vols fer-te AMIC de la Fundació Terra? »

A més de col·laborar per a l'avanç dels projectes de la Fundació terra, si et fas Amic de la Fundació Terra:
1. Rebràs informació per correu electrònic i publicacions elaborades per la Fundació Terra.
2. Estaràs informat de les activitats que organitza la Fundació Terra com ara xerrades, presentacions, etc. i aconseguir descomptes en activitats concretes.