Balanç social 2009

L'any 2009, el treball de la Fundació Terra s'ha centrat en quatre àmbits: inspiracions per al canvi, estalvi energètic i eficiència, simplicitat vital i activisme solar.  Destaquem entre les activitats més rellevants la campanya de la Guerrilla Solar,  el Campus Tour La hora 11: Acció a la Penúltima Hora i l'elaboració d'un extens catàleg d'activitats i serveis.

La Fundació Terra aplica en la seva gestió principis de transparència per garantir la confiança dels seus donants. La Fundació Terra es mou amb la missió de desenvolupar, animar i posar a disposició de la societat les millors eines per a la transformació social, des de l'activisme en la sensibilització ambiental i energètica, l'austeritat i el decreixement. Tot plegat amb la visió de col·laborar des de la petita i creativa esala per obrir camins valents cap a l'autèntica sostenibilitat de l'espècie humana sobre la Terra, amb l'objectiu de ser part de la solució en lloc de ser part del problema.

Balance Social 2009 (3 Mb) (disponible només en llengua castellana)>> Descarregar el document en format PDF

Índex de la Memòria
Definició d'objectius
Ètica en el govern de la fundació