Balanç social 2011

Portada de la memòria d'activitats. Disponible només en llengua castellana.

L'any 2011, el treball de la Fundació Terra s'ha centrat en quatre àmbits: inspiracions per al canvi, estalvi i eficiència, simplicitat vital i activisme solar. Així mateix, participa de les activitats generals com a entitat membre de la coordinadora Moviment Laic i Progressista (MLP). Tanmateix, la Fundació Terra és una entitat ambiental que centra la seva activitat en la divulgació ecològica per a promoure la pràctica amb hàbits més respectuosos amb l'entorn.

En síntesi el programa d'activitats desenvolupat durant l'exercici 2011 s'ha articulat en base a la filosofia bàsica de cadascuna d'aquests quatre àmbits que conformen els pilars de l'actuació de la Fundació Terra en l'últim llustre d'activitat.

Balanç Social 2011 (1,9 Mb) (disponible en llengua castellana)>> Descarregar el document en format PDF

Índex del fòrum

Definició d'objectius
Ètica en el govern de la fundació
Gemma Martín Sirarols in memoriam
Administració
El Consell d'Honor
Gestió de la sostenibilitat corporativa
Gestió de la informació

Inspiracions per al canvi
Foment de la cultura de sostenibilitat empresarial
Distribució d'informació ambiental en servidors telemàtics
Elaboració de publicacions de sensibilització ambiental

Estalvi i eficiència
Promoció d'hàbits ecològics: Biohabitat: el taller de les Idees
Promoció de la responsabilitat ambiental col · lectiva

Simplicitat vital
Activitats de sensibilització ambiental per a la reducció de la petjada ecològica i la lluita contra el canvi climàtic
Programa de foment d'horts urbans

Activisme solar
Promoció de la sensibilització amb energia solar per processar aliments
Programa cuines solars al món

Síntesi d'indicadors
Balanç econòmic
Memoria económica según el modelo aportado por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.