Balanç Social 2013

Portada de la Memòria de Activitats o Balanç Social de l'any 2013 de la Fundació Terra.

Es presenta la memòria d'activitats i de rendiment de comptes de l'exercici 2013. La memòria o balanç social recull de forma detallada i il·lustrada, no només els èxits de les activitats en cadascun dels àmbits, sinó també la realitat econòmica crítica que ha viscut l'entitat per la disminució d'ingressos. L'any 2013 l'activitat de la Fundació Terra s'ha centrat en els següents àmbits:

- Nova Cultura de la Sostenibilitat
- Difusió d'informació ambiental
- Promoció d'hàbits ecològics
- Reducció de les emissions amb efecte hivernacle
- Sensibilització amb energia solar

En síntesi, aquest any 2013 ha estat realment crític per a l'activitat de l'entitat. La disminució de recursos no ha permès obtenir més que 168.063,02 euros d'ingressos; fet que ha generat un dèficit que caldrà remuntar en l'exercici 2014. Malgrat aquesta realitat, l'equip directiu ha donat prioritat al manteniment de l'activitat la qual s'explica en detall respecte als objectius i èxits aconseguits en la memòria del Balanç Social 2013. La Fundació Terra posa a disposició del públic aquest document com a compromís per la confiança dels donants. Per això, la Memòria d'Activitats o Balanç Social és un document de divulgació veraç sobre la seva actuació a favor del medi ambient.

Balanç Social 2013 (2,7 Mb) (disponible en castellà) >> Descarregar el document en format PDF

Memoria económica según el modelo aportado por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.