Donacions

25€: ajudes a la formació d'un ciutadà voluntari científic!

Aquesta persona ens ajuda en la captació de dades científiques per un projecte de ciència ciutadana.

Cèdit de la imatge: CREAF

40€: ajudes al personal tècnic del CREAF a obtenir dades amb la feina de camp i laboratori!

Aquestes persones s'encarreguen per exemple de fer el seguiment de creixement dels arbres a l'Estació Biològica de Can Balasc (situada al Parc de Collserola, Barcelona, és una zona de verd urbà fortament impactada pel canvi global)

Cèdit de la imatge: CREAF

60€: ajudes a la compra d'un sensor de moviment d'alta precisió!

Aquest material tecnològic es necessita per una caixa niu per captar dades sobre l'efecte de canvi climàtic en ocells passeriformes al Pirineu

Cèdit de la imatge: CREAF

Ajuda'ns a protegir el medi ambient!

Per fer front als múltiples reptes del canvi global que està patint el nostre planeta i la nostra societat, incloent la imminent crisis climàtica, calen dades rigoroses i fiables... cal evidencia científica...

bancal-rectangle-1-1
Crèdit: CREAF (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals)

Ajuda'ns a moure la ciència per un Desenvolupament Sostenible!

Col·labora amb la Fundació Terra i tu també estaràs al costat de les investigadores i investigadors del nostre partner científic, el CREAF (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) acreditat com a centre de recerca d’excel·lència Severo Ochoa, ajudant-los a trobar solucions als reptes ambientals i socials més urgents.

La Fundació Terra contribueix a accelerar els avanços científics en canvi global, donant més visibilitat als projectes científics i ajudant, amb el vostre suport, a ampliar el seu impacte.

Aquesta missió la desenvolupem gràcies a la col·laboració amb el nostre partner científic CREAF, i sobretot gràcies a la col·laboració de ciutadanes i ciutadans, fundacions i empreses que contribueixen a la nostra causa.

El nostre objectiu principal és implicar a la ciutadania en aquesta adaptació al canvi global, basada en la ciència d’excel·lència, creant una nova ètica socioecològica que ens porti a ser part de les solucions com a societat, facilitant el camí cap una societat ambientalment i globalment sostenible.

Com pots ajudar?

Les donacions permeten promoure la ciència d’excel·lència en ecologia, canvi climàtic i biodiversitat, mitjançant projectes i el disseny de noves iniciatives d'ecologia pràctica. Pots escollir entre fer un donatiu puntual o fer-te amiga/amic de la Fundació Terra amb una donació mensual!

Paypal

Pots fer la teva aportació de manera fàcil fent el teu donatiu a través de Paypal, especificant nom del donant + "donació terra”:

Transferencia Bancaria

Pots fer la teva aportació directament en el compte de la Fundació Terra, especificant nom del donant + "donació terra”:
IBAN ES30 2100 3000 1422 0175 7499

BIZUM

Si ho prefereixes ho tens molt fàcil fent el teu donatiu a través de BIZUM a Fundació Terra, especificant nom del donant + "donació terra”:
CODI 00739

Si vols col·laborar, si us plau facilita'ns les teves dades de contacte a info@terra.org i ens posarem en contacte amb tu per a indicar-te els passos a seguir per a registrar la teva donació.

Ara una donació et costa molt menys!

Les donacions a la Fundació Terra per ajudar a moure la ciència i protegir el medi ambient, et costen molt menys gràcies als avantatges fiscals per donacions a ONGs registrades: podràs deduir-te fins al 80% dels teus primers 150€ en donacions com a persona física!

Com funciona?

Sóc particular: pots desgravar-te el 80% dels primers 150€ de donació de la quota íntegra de l'Impost sobre la Renda de Persones Físiques, i per a donacions superiors a partir d'aquesta quantitat podràs desgravar-te el 35%.

És a dir, una donació que aportis a la Fundació Terra de 150€ només et costarà 30€, i una donació de 200€ només et costaria 62,50€!

Sóc empresa: podreu desgravar-vos el 35% de la donació aportada de la quota íntegra de l'Impost de societats, com a persona jurídica.

És a dir, una donació que aporteu a la Fundació Terra de 150€ només us costarà 97,50€!

Com a fundació registrada a Espanya, podem oferir avantatges fiscals tant a persones físiques residents a Espanya com a persones jurídiques a través de la desgravació fiscal corresponent, que a més acaba de millorar arran d'una recent modificació de l'article 19 de la Llei 49/2002 que regula aquestes desgravacions (Reial decret llei 17/2020, de 5 de maig publicat en el BOE de 6 de maig de 2020).

Ajuda'ns a moure la ciència de qualitat per a poder continuar protegint el mediambient.

Encara hi ha esperança que, junts, puguem aconseguir un món sostenible.

Que fem amb la teva donació?

Facilitem vies per a oferir al personal científic beques, material i equipament per moure la seva ciència i poder dur a terme la recerca i actuacions necessàries per entendre les causes i conseqüències del canvi global actual que patim com a planeta i societat.

I per poder assolir aquest objectius, us necessitem a vosaltres!

Us oferim l’oportunitat de participar en la ciència, sigui amb una petita aportació, formant part de la nostra comunitat d’amics de la Fundació Terra o fins i tot participant en alguns del projectes de ciència ciutadana!

A més a més, us oferim informació sobre la ciència del canvi global i novetats sobre actualitat ambiental en el nostre canal de comunicació www.terra.org.

Fem servir un gran ventall d'eines mitjançant les quals treballem per assolir els nostres objectius. Entre d'altres, aquestes inclouen oportunitats de col·laboració en:

• Projectes científics d'excel·lència acadèmica
  • Projectes de ciència ciutadana per la transferència científica (Science literacy)
  • Iniciatives de divulgació i cultura ambiental (Ecological literacy)

Si vols saber més d’aquestes opcions, i t’agradaria parlar per participar, posat en contacte a info@terra.org

Gràcies per donar suport a una ciència i conservació de qualitat, a projectes mediambientals i a les persones que hi ha al darrera!

noticias_terra
Crèdit: CREAF (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals)

La nostra garanta

A la Fundació Terra treballem per mantenir el nostre compromís de transparència i responsabilitat amb tu, la/el nostra/e col·laboradora/col·laborador. Per qualsevol consulta, pots accedir als nostres comptes de balanç social i memòries anuals.

Per qualsevol dubte, estem sempre a la teva disposició. Ens trobaràs a info@terra.org

Dona suport a la Fundació Terra i a la ciència, comptem amb tu!

Problemes amb la donació?

Per a qualsevol pregunta, o si vols més informació sobre la desgravació fiscal de donacions, contacta'ns a info@terra.org

No venem ni intercanviem les teves dades amb ningú. La Fundació Terra està inscrita amb el número 238 del Registro del Protectorado de Fundaciones del Ministerio de Cultura, Orden Ministerial del 29 de julio de 1994 (BOE 08/09/94). Tots els càrrecs del Patronat són gratuïts i es rendeixen comptes anualment al Protectorat, d'acord amb el que estableix la normativa vigent. En fer una donació, confirmes el teu consentiment per a compartir les teves dades personals amb la Fundació Terra, l'entitat sense ànim de lucre que gestiona Terra.org i projectes científics i de ciència ciutadana del CREAF, i als proveïdors de serveis aquí esmentats. La Fundació Terra i els seus proveïdors estan localitzats a Barcelona, Espanya. Per a qualsevol dubte, si us plau contacta amb info@terra.org

Emissió del certificat de donació

Una vegada hagis fet la teva donació, omple i envia'ns les dades del següent formulari per a que et puguem emetre el teu certificat:

CAPTCHA
Aquesta pregunta es fa per comprovar que sou un visitant humà i prevenir els enviaments automàtics de spam.