Collaborate

Tu amistad garantiza nuestro  futuro

La Fundación Tierra es una entidad sin ánimo de lucro trabaja des la  más absoluta transparencia. Por eso puedes consultar todas sus memorias de actividades y balances sociales.
Estamos convencidos que apoyando nuestra visión por una nueva ético ecológica desde la práctica cotidiana  nos ayudas a difundir herramientas para hacer una sociedad más sostenible desde la independencia y la innovación tal y como llevamos haciendo desde 1994.

Terra Foundation is registered with the number 238 in the Registry of the Protectorate of Foundations of the Ministry of Culture, Ministerial order of the 29th of July 1994 (BOE 08/09/94). All the posts of their Patronage are gratuitous and they present the accountancy to the Protectorate annually, according to the present legality.
Today, volunteering has become a basic tool of the civil society to act in the social field. Based on the current legislation (Law 6/1996 of January 15th), Terra Foundation has a program that facilitates the professionals interested to participate with their knowledge in tasks of awareness and environmental information.