Campanyes

Recull d'algunes de les campanyes promogudes per Fundació Terra. Algunes d'elles encara estan en funcionament i d'altres ja estan tancades.
Que el nostre estil de vida no és sostenible ho prova que els més 6.000 milions de persones del planeta no podrien dur el tren de vida que portem els països rics sense arrasar tots recursos de la Terra. És imprescindible impulsar l'anomenada simplicitat vital i el necessari decreixement.
Reduir el consum de recursos, l'ús de l'energia, les emissions i els residus és beneficiós per al medi ambient. Tot i així és urgent impulsar l'eco-efectivitat, és a dir, treballar sobre els productes, els serveis i els sistemes correctes, en lloc de fer que simplement les coses incorrectes siguin menys dolentes.