Balanç Social 2012

Portada de la Memòria d'Activitats o balanç social de l'any 2012 de la Fundació Terra

L'any 2012, el treball de la Fundació Terra s'ha centrat en els següents àmbits d'actuació:

- nova cultura de la sostenibilitat,
- difusió d'informació ambiental,
- promoció d'hàbits ecològics,
- reducció de les emissions amb efecte hivernacle, i
- sensibilització amb energia solar.

En síntesi, tot i que hi ha hagut una disminució dels recursos econòmics disponibles, l'entitat ha gestionat prop uns 235.000 euros a favor del medi ambient. El Balanç Social explica en detall els objectiius i fites assolides al llarg de l'any 2012. La  Fundació Terra al posar a disposició del públic aquest document es compromet a difondre únicament informacions veraces i fonamentades sobre la seva activitat. Per això, la Memòria d'Activitats o Balanç Social és un document de divulgació veraç sobre la seva actuació a favor del medi ambient.

Balanç Social 2012 (2,3 Mb) (disponible en llengua castellana)>> Descarregar el document en format PDF
Memoria económica según el modelo aportado por el Ministerio de Educación, Cultura y Deporte.