Tornar a la portada
Ral·li solar
El Ral·li Solar és una experiència que va començar el 2002 amb l’objectiu de reunir i fer visibles els vehicles d’emissió zero local (elèctrics, piles de combustible, etc.) existents al nostre país per donar-los a conèixer i despertar interès perquè es pugui plantejar com una opció per la mobilitat urbana. El Ral·li Solar es el resultat de la col·laboració entre diferents entitats que impulsen vehicles per una mobilitat més sostenible.

El Ral·li Solar reuneix a vehicles d’emissions locals zero per a ser observats pel públic i per demostrar a la ciutadania opcions més sostenibles per deplaçar-se.  Els vehicles elèctrics són una realitat en molts països especialment en aquelles ciutats que restringeixen la circulació amb motors de combustió interna pels centres històrics. En l’àmbit de les bicicletes, amb assistència elèctrica al pedaleig, de les motos silencioses i àgils, dels cotxes utilitaris, però també de petites furgonetes, el Ral·li Solar en mostra diferents models.

La bondat dels vehicles d’emissió local zero rau en el fet que contribueixen a disminuir el soroll i eviten la contaminació de l’aire de les ciutats per on circulen. A més, en el cas dels vehicles elèctrics, aquests es poden recarregar amb electricitat generada amb el sol gràcies a panells solars fotovoltaics.

>> Llistat d'inscrits Festival Solar 2006

>> Imatges Ral·li Festival Solar 2006