Notes de Premsa

Recull de les notes de premsa i comunicats varis o events de Fundació Terra.

L'associació Amics del Padre Himalaya (Amis du Padre Himalaya)  té la seva seu al poble francès del Pirineu català,  Sureda (Sorède). Aquesta associació té com a objectiu donar a conèixer els desenvolupaments tecnològics en energia solar de l'anomenat Padre Himalaya, l'eclesiàstic portuguès Manuel Antonio Gomes (1868-1933) el qual l'any 1900 va construir al cim d'una de les muntanyes properes de Sureda un reflector solar d'un disseny molt avançat.

La empresa Moixó S.L. y la Fundación Tierra han firmado un acuerdo de colaboración (2015) para colaborar en el desarrollo de la web terra.org. Moixó aportará su experiencia en el gestor de contenidos Drupal para adaptar la web terra.org a que sea visualizada adecuadamente desde dispositivos móviles, el llamado responsive web design.
Nòmades del Temps es una proposta artística que és un reconeixement a estructures de la natura que troben el seu sentit en la unió de les parts, heterogènies, però que juntes entren en un nivell superior de comunicació amb els sentits de qui les observen i dialoguen amb elles.
Acompleix els seus primers 20 anys en els quals aquesta entitat ha promogut iniciatives en diferents formats per incentivar el canvi d'hàbits de les persones a favor de la sostenibilitat. La web www.terra.org és una referència en l'àmbit de l'ecologia (ocupa la posició a nivell mundial per sota del lloc 300.000

28 de Gener 2010.- En la seva vuitena edició, la secció espanyola de Eurosolar , l'Associació Europea per les Energies Renovables ha fet el lliurament dels Premis Solar 2009. Aquests reconeixen set iniciatives i projectes innovadors i rellevants en l'ús i la promoció de les energies renovables.

Dues entitats líders del sector de la divulgació de les energies renovables, Fundació Terra i Intiam Ruai, signen un conveni de cooperació per reforçar el lideratge que tenien ja i d'aquesta manera contribuir a l'afabetització energètica al nostre país. Les sinèrgies entre Fundació Terra i Intiam Ruai són el resultat de la convicció sobre la necessitat de que el millor de cada entitat sumi a favor de l'energia solar.
28 de febrer 2007. La Fundació Terra amb la col·laboració de l'Institut de Mercats de Barcelona presenta la primera iniciativa d'inversió en energia verda de participació popular contra el canvi climàtic aprofitant els mecanismes de promoció de l'energia solar fotovoltaica.
Barcelona, 26 de maig 2010. Si els espanyols tenim dret perquè de manera fàcil poguem ser abonats a l'energia elèctrica a casa nostra, també hem de tenir el dret i la facilitat per poder autoproduir la nostra energia si tenim un contracte de subministrament d'energia elèctrica.
La Ona Solar del Mercat del Carmel de Barcelona és la primera iniciativa de participació popular per posar en marxa una central de energia elèctrica fotovoltaica dissenyada com la inversió més ètica, neta i sostenible de l'any. Con 0,80 euros/per setmana, es pot estalviar fins a un 10 % de las emissions contra el canvi climátic.
Bonn / Berlín, desembre de 2009 - EUROSOLAR , l'Associació Europea per a l'Energia Renovable va lliurar els Premis Solars Europeus 2009 a la sucursal de Berlín de KfW Bankengruppe el passat 11 de desembre de 2009.

Pàgines